INGENTING FUNGERAR FORTFARANDE!
Ringde Com hem i Torsdags..och .skulle få förtur enligt support för att de skulle
hitta felet ... och avhjälpa det..men vad hände INGENTING!
Ringde Com hem support idag igen och fick ett SMS samt ringde en support upp mig på eftermiddagen och sa att felet nu var avhjälpt.............
Tills
jag åter kom hem från rast rundan med Fame och kopplade på Tv:n..så kom felrutan upp igen... Jag blir TOKIG...! Sa till support att de kan hämta samtliga apparater utanför köksfönstret om de vill ha tillbaka
dem!


Har i de senaste 20 st. telefonsamtalen sagt i ord och bild vad jag tycker
om Com hem.

Ingen Support tycks kunna avhjälpa felet mer än att de skyller på JHAB. JHAB vill inte ha med Com
hem att göra mer sedan de själva gick över till canal Digital... och i kläm sitter jag.
Nu Tolererar jag
inga fler ursäkter!
FOR EVER!
Ska det vara så svårt att koppla fibern till rätt uttag?

